اینو قبلا هم نوشتم و دوباره باید بنویسم که من بعد یک سال برگشتم :) 169...
ما را در سایت 169 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23
فردا دانشگاه نمیرم و قراره بپیچونم
خیلی زیاد خستم.
اومدم خونه داداشم اینا، عمو و ایلیا خونمونن و ایلیا با کلی گریه و دعوا اجازه داد بیایم.
امروز به رضا گفتم دیگه پیام نده بهم،خیلی سخت بود و سخت هست، فکر کردن بهش هم که باعث شدم چه حالی پیدا کنه اذیتم میکنه، ولی مجبور بودم.
169...ما را در سایت 169 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33
ما را در سایت 169 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75
حس میکنم اعصاب ندارم تازگیا که با ادمایی که دیگه تو زندگیم مهم نیستن سر و کله بزنم و بخوام سر کوچیکترین چیزها باهاشون سر و کله بزنم. نمیدونم بخاطر اختلاف نظرمون میرن رو مخم یا کلا با شخص اونا مشکل دارم.
بگذریم، از روزم راضی بودم، از فردا باید تلاش کنم کارهامو تا غروب تموم کنم و شب رو استراحت کنم و فیلم ببینم و کتاب بخونم. امروز البته خوب بود نسبتا اما فردا باید بهتر بشه.
169...ما را در سایت 169 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57
ما را در سایت 169 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63