178

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

نمیدونم چرا تو هر موقعیتی که تجربه میکنم، تو جمع هایی که هستم تا مدت ها به لحظه هایی فکر میکنم که تو ذهن خودم به نظر احمقانه میومدم، اینکه چرا فلان چیزو گفتم، چرا فلان کارو کردم و الان بقیه چه فکری میکنن.

نمیدونم از چی میاد، احتمالا اعتماد به نفس پایین؟

اینکه دیشب برای اولین بار تو یه جمع غریبه بودم و همه ازم بزرگتر بودن و یه چیز باعث شد استرس بگیرم و همه اینو فهمیدن، اینکه اشاره هم شد بهش همون اول خیلی حس کریپی ای بهم دست داد. دوست نداشتم که حتی اگه استرس میگیرم کسی بفهمه اما انصافا شرایطم سخت بود. 

میدونی اون لحظه هیچی ولی بعدش که بارها و بارها بهش فکر میکنی و میگی وای چرا اینطوری بودم وای فلانی چه فکری کرد خیلی حس تو مخی ایه.

اینو قبلا خونده بودم و شنیده بودم که ادمایی که حس اعتماد به نفس ندارن بیشتر تو ذهن خودشونن و به این فکر میکنن که بقیه چه فکری کردن، من این ویژگی رو دارم.

دوست ندارم این حسو، ولی باهاش مقابله میکنم، چون مدت زیادیه که با ادما معاشرت نکردم و با چندتا ادمی که باهاشون راحتم وقت گذروندم فقط یا فقط تو خونه بودم و البتهههههههه چند سال اخیر رو فقط مجازی گذروندم و با دوستای مجازی تعامل داشتم که رسما قدرت تعاملمو نابود کرده. حالا با این جمع قراره بیشتر و بیشتر بیرون بریم و خوشحالم از این بابت، حتی اگه کارهام احمقانه به نظر بیاد حتی اگه باز استرس بگیرم و بترسم.

169...

ما را در سایت 169 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 5:42

صفحه بندی