ولی جدا زندگی اونقدر ارزشش رو نداره که همه چیز رو سخت بگیری. زندگی کن و آسون بگیر همه چیز رو.
خب احتمال قوی این آخر هفته بریم اصفهان و کاشان و خب حتی فکر کردن بهش هم حالمو خوب میکنه. درسته که یه شب میمونیم و من دوست دارم که بیشتر باشه اما خب...خوشحالم. به یه سفر نیاز دارم. تازه با مامانم هم قراره اگه شد و امام رضا طلبید بریم مشهد، این دیگه عالیه!
الان یه آگهی استخدام دیدم که توی محله ی خودمونه و از قبل میخواستم که برم. خیلی خوشحال شدم که خودشون آگهی زدن، حتما باهاشون تماس میگیرم فردا.
اووممم دیگه چیزی نمونده که بگم.
169...
ما را در سایت 169 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87