عااام الان انت من رو دیدم .منتظرم که خنداننده شو شروع بشه.می خواستم کاپیتان آمریکا ببینم ولی فعلا حسش نیست شاید دیدم ،شایدم کتاب بخونم .
عاشق همین تصمیم های کوچیک و لذت بخشم که زندگیم رو تشکیل میده.
چقدر دلم برای خوندن وبلاگای بقیه تنگ شده، خوندن روزمرگی های آدمای مختلف برای فضای بی ریایی که هر کسی خودشه و حرفش رو میزنه.
169...ما را در سایت 169 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81