فردا دانشگاه نمیرم و قراره بپیچونم
خیلی زیاد خستم.
اومدم خونه داداشم اینا، عمو و ایلیا خونمونن و ایلیا با کلی گریه و دعوا اجازه داد بیایم.
امروز به رضا گفتم دیگه پیام نده بهم،خیلی سخت بود و سخت هست، فکر کردن بهش هم که باعث شدم چه حالی پیدا کنه اذیتم میکنه، ولی مجبور بودم.
169...ما را در سایت 169 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33