بعد 4 روز مریضی که فقط با استراحت گذشت و البته 2 روز قبل از اونم فقط به تفریح... میخوام امروز رو هدفمند و مفید پیش ببرم.مطمینا کار جدیدم این انگیزه رو میده که یه لایف استایل بهتر و پروداکتیو تر داشته باشم.
اولین چیزی که بابتش عذاب وجدان دارم کتاب نخوندنه.
دومیش امتحان تافل.
و سومیش دور بودن از یادگیری های مربوط به کامپیوتره.
عاا و مهم تر از همهههه ننوشتن خاطرات روزانه و کامل نکردن دیلی ژورنالمه.
پس بریم که امروز به همش برسیم
169...
ما را در سایت 169 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88