حس میکنم اعصاب ندارم تازگیا که با ادمایی که دیگه تو زندگیم مهم نیستن سر و کله بزنم و بخوام سر کوچیکترین چیزها باهاشون سر و کله بزنم. نمیدونم بخاطر اختلاف نظرمون میرن رو مخم یا کلا با شخص اونا مشکل دارم.
بگذریم، از روزم راضی بودم، از فردا باید تلاش کنم کارهامو تا غروب تموم کنم و شب رو استراحت کنم و فیلم ببینم و کتاب بخونم. امروز البته خوب بود نسبتا اما فردا باید بهتر بشه.
169...ما را در سایت 169 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57